piątek, 18 grudnia 2015

TEST: Alpha Sipirit - Zwierzakowo.pl

Zdecydowanie hit ostatnich tygodni - Alpha Spirit ♥!

Dzięki uprzejmości internetowego sklepu zoologicznego zwierzakowo.pl otrzymałyśmy do dużą nogę wieprzową 350g oraz kosteczki ser z jogurtem 35g.
testowania



NOGA WIEPRZOWA

Lili takie kości zazwyczaj już jadała. Jednak po raz pierwszy miałam do czynienie z kością tej firmy. Noga wieprzowa od Aplha Spirit zawiera na prawdę dużą ilośc mięsa. Jak zapewnia producent kośc jest wysuszona i przygotowywana do dłuższego przechowywania tylko i wyłącznie za pomocą naturalnych procesów bez udziału konserwantów, soli i innych sztucznych środków przedłużających trwałośc. 
Kosc bogata jest w białko (37%), tłuszcz (14%) i popiół (30%). 

Noga zawiera naturalne witaminy A, bogata jest w składniki odżywcze - kwasy Omega-3, Omega-6, glukozaminę, drożdże, biotynę, witaminy B oraz zapobiega anemii. 

Li kośc jadła na dwa razy, dośc szybko poradziła sobie z obiema połówkami ponieważ są dośc miękkie i zawierają dużą ilośc mięsa. 
+ higieniczne opakowanie
+ ładny zapach 
+ dostępnośc w trzech rozmiarach 
+ duża ilośc mięsa 
+ miękkośc
+ dostępnośc na rynku (możecie je kupic już prawie w każdym sklepie internetowym jak i stacjonarnym)

- przemakalne opakowanie
- trudno otwiera się pudełko

Nogę wieprzową w super cenie kupicie TUTAJ za 5,49zł.



KOSTKI Z SEREM I JOGURTEM

Bardzo fajna rzecz. Jako, że od zawsze byłam fanką tych pojedynczych paluszków od aplhy bo zawsze brałam np. 2 sztuki w kieszeń i wychodziłam z nimi na spacer nie martwiąc się o to, że nagle śmierdzący smaczek wyleci mi w kieszeni z woreczka foliowego i ubrudzi wszystko... tak teraz jestem fanką tych kostek bo nie muszę ich dzielic przed podaniem. Gdyby nie jedna wada, która bardzo mnie zdziwiła to to, że opakowania nie są nie przemakalne i kiedy pudełko ubrudziło mi się od karmy i musiałam umyc pod wodą i dostała się ona do środka opakowania i zrobiła się lekka packa...

Skład:
85% świeżego mięsa i ryb (35% świeżej wołowiny, 20% świeżego kurczaka, 20% świeżej wątroby wieprzowej i 10% świeżych ryb), kiełki roślin strączkowych (groch zwyczajny, biały groch, soczewica jadalna).
+ pół wilgotna konsystencja 
+ małe opakowania (w sam raz na spacer z szybkim treningiem)
+ szeroki wybór smaków
+ ładny zapach

- przemakalne opakowania 
- opakowanie po otworzeniu już się nie zamknie (a producent zapewnia, że można je ponownie zamknąc)

W sklepie zwierzakowo.pl kupicie je w cenie 3,49zł. (Jest to taniej niż u producenta bo ich cena wynosi 4,50zł).

Pozdrawiamy Milena & Lili

9 komentarzy:

  1. nuviczki potrzebują takiej kosteczki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, ta kość prezentuje się najlepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kentucky uwielbia te nogi wieprzowe i smaczki z alpha spirit :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Dzień Darmowej Dostawy zamówiłam właśnie te smaczki, jestem nimi zachwycona! Nie brudzą rąk, Lola je uwielbia, no i mają idealną wielkość do jej miniaturowego pyszczka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Alpha Spirit ma rewelacyjne przysmaki. My dostałyśmy do testów od Zwierzakowo.pl Alpha Spirit Liver Sticks. Pies za nimi szaleje, naprawdę są godne polecenia. :)
    bardzo fajna recenzja.
    Na blogu jesteśmy chyba pierwszy raz i na pewno będziemy wpadać z miłą przyjemnością. :)
    Pozdrawiamy i życzymy wesołych świąt!
    Zapraszamy do nas,
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. My też mamy gnata, ale czekamy do gwiazdki, by podarować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zaopatrzyłam się w dość sporą ilość kości z as, są ekstra. Ale używamy tych najmniejszych, są takie "na raz", aczkolwiek nie są zjadane w całości. Reszta idzie do kosza, bo pies się nią później nie interesuje. A co do smaksów - mamy jeszcze blister cały i czeka, aż się skończy karma (alpha spirit, konsystencja i smak smaków ;)) i wrócimy do canagana i będziemy potrzebować czegoś eksta jako nagrody.

    Pozdrawiamy, thickdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój Hatchi jest miłośnikiem wszelkich smaków :D

    Po za tym obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga, którego przeniosłam właśnie :)
    http://inxmyxdreamsx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też z moim czworonogiem trenuje agility ;)
    pozdrawiamy i zapraszamy do nas :) : http://wyjatkowypies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń