sobota, 24 stycznia 2015

#5 Liebster Blog Award

Nominacja od Zuzy i Jessie
Zasady:
Nominację do zabawy otrzymuję się od innego blogera w ramach uznania za ''dobrze wykonaną robotę''. Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała a następnie nominować kolejne 11 osób (informując ich o tym) oraz zadać im 11 pytań. Nie można nominować która nominowała Ciebie. :)

Pytania jakie od nich otrzymałyśmy:

1. Jak Twoja rodzina reaguje na Twoją psia pasję, która często jest uważana przez nieobeznanych ludzi za dziwną ? 

Na początku wszyscy byli przeciwko i można powiedzieć, że wyśmiewali się z tego co robię, ale gdy wszystko zaczęło się na poważnie pies nabrał rozumku i zaczął fajnie pracować powali zaczęli się do tego przekonywać i nie ma już takiego sporu jak był kiedyś :D

2. Ulubiona firma szyjąca obroże/szelki/smycze? :)

Jesteśmy w posiadaniu dwóch obróżek od Furkidz, i jak na ten moment to chyba to jest moja ulubiona firma, ponieważ żebym oceniła jakiś produkt no muszę go ''przetestować'' :P 

3. Czy masz jakieś plany dotyczące powiększenia swojego stadka w przyszłości? Jaką rasę chciałabyś mieć pod swoim dachem? 

W przyszłości planuję drugiego psa już typowo sportowego i stawiam na bordera. 

4. Czy oprócz psów interesują Cię inne zwierzęta? Jakie? 

Interesują? hmmm raczej nie, ale jestem zauroczona w chomiczkach :3

5. Teraźniejszy must have dla psa..? ;) 

Polujemy na dysk sensoryczny na urodziny :D

6. O jakiej tematyce najbardziej interesują Cię seminaria? Byłaś na jakimś?

Zdecydowanie u nas przeważa Agility :D Potem chyba Frisbee, ale z Lili nie praktykujemy :P Nie, nie byłam, ale w tym roku już jedziemy. 

7. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga dotyczącego Twojego psa/psów? 

To wszystko zrodziło się od fan peag'a na Facebooku, sama nie wiem dlaczego postanowiłam założyć, ale jakoś mnie natchnęło. 

8. Najzabawniejsza sytuacja z udziałem twojego psa to..? 

Odpowiadałam już na to pytanie Nr.2 <tutaj>

9. Ulubiony, internetowy sklep zoologiczny to..? Wolisz kupować przez internet czy stacjonarnie? 

Najczęściej kupuję w Zooplusie, Keko i Ferze więc chyba te :P Gdy mój pies uwielbiał bawić się zabawkami tak jak ja je uwielbiam kupować to na pewno robiła bym zakupy na Tays4Dogs. 

10. Czy często chodzisz z innymi psiarzami na spacery ? 

Rzadko czasami raz w miesiącu (?) 

11. Sztuczka, której chcesz najbardziej nauczyć twojego psa to..? 

Kładzenia głowy na przedmioty, ziemię itp. 

Nominacje tutaj <Nominacje wypełniacie tylko raz>!

3 komentarze: