poniedziałek, 5 stycznia 2015

#1 Liebster Blog Award

Nominacja od Amelii i Bado
Zasady:
Nominację do zabawy otrzymuję się od innego blogera w ramach uznania za ''dobrze wykonaną robotę''. Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała a następnie nominować kolejne 11 osób (informując ich o tym) oraz zadać im 11 pytań. Nie można nominować która nominowała Ciebie. :)

Pytania jakie od nich otrzymałam :)

1. Największy spacerowy absurd ?

Na spacerach odkąd pamiętam jeszcze ani razu chyba nie zdarzyła się jakieś nie przyjemna sytuacja, może to wyniknąć z tego że na spacery najczęściej chodzimy do lasu albo na pola gdzie nikt nie chodzi, a w parkach bywamy rzadko :P

2Najbardziej komiczne zachowanie Twojego psa?

No cóż mój pies jest niezrównoważony więc to pytania jest jak najbardziej na miejscu, codziennie są bardzo śmieszne sytuacje jeżeli chodzi o Lili :)
Ostatnio leżałam z nią na sofie i oglądałyśmy bodajże ''Pierwszą miłość'' i nagle walnęła bąka xd Tak się na mnie patrzy ''I jak mamuś ok?'', a ja do niej z tekstem ''Byś się wstydziła'' a ona mnie z kopa -,- aha :D
Takie sytuacje zdarzają się codziennie jak już wspomniałam także dla nas to norma :)

3. Ulubiony sentymentalny film?

Nie przywiązuję dużej wagi do tego co oglądam i raczej nie mam takiego filmu :P

4. Jak wygląda idealny dzień?

Trening (najlepiej Agility), dobry obiadek, zabawy z psem i na dobry zakończenie dnia- Długi spacer z psem :D

5. Pierwsze słowa po długim męczącym spacerze?

''Lili idziemy na trening'' nie, nie, nie nigdy xd raczej wolimy ''Lili idziemy poleżeć'' Tak zdecydowanie :D 

6. Jakie słowo trafnie oddaje Twoją relację z psem?

Moje relacje z psem można określić na bardzo dużo sposobów przede wszystkim zależy to od miejsca w którym się znajdujemy i od otaczających nas ludzi :) Więc nie bardzo potrafię nazwać to odpowiednim słowem :P 

7. Najdziwniejsze miejsce jakie psiak upodobał sobie do spania?

Hmm mój pies ogólnie śpi w dziwnych pozycjach i dziwnych miejscach, ale to chyba będzie kabina prysznicowa :P Tak jakoś tego lata zanim pies zaczął być kąpany w prysznicu, ale to chyba tylko jednorazowo ją tam zastałam xd

8. Jedzenia/smaki za które do się pokroić?

yy w ostatnim czasie będą to chyba Bosch Fruitees :D No i świeże jabłka za którymi szaleje :P Robią za piłeczkę, smakołyk i gryzak :D 

9. Jaką radę możesz dać czytającym Twojego bloga?

Że warto wierzyć w siebie, a przede wszystkim w swoją pociechę i nigdy się nie poddawać :D

10. Najbardziej trafny gadżet na treningi?

Zdecydowanie nerka z Biedronki :D Mam ją już ponad rok a gdy biorę ją na trening wygląda jak ze sklepu, była za 10 zł więc wzięłam bez wahania z takim ''co będzie to będzie''.

11. Co sprawia, że Twój pies jest wyjątkowy?

I tutaj znowu pytanie na które mogłabym się rozpisać, ale chyba wystarczy odpowiedź, że po prostu jest ze mną :)

Blogi które nominuję:


Pytania:
1. Wasz ulubiony psi sport ?
2. Jaka jest ulubiona zabawka twojego psa?
3. W jakim internetowym sklepie zoologicznym najczęściej zamawiasz ? (Dlaczego ?) 
4. Jaki był wasz największy sukces w 2014r ? 
5. Gdzie najchętniej udajesz się z psami ? 
6. Jak planujesz nadchodzący rok związany z twoim psem ? 
7. Jakie są twoje ulubione psie gadżety ? 
8. Na co nigdy nie pozwoliłabyś swojemu psu ? 
9. Twoja ulubiona psia sztuczka ? (Dlaczego ?)
10. Co najczęściej zabierasz ze sobą na trening ? 
11. Skąd pomysł na imię dla twojego psa ? (Dlaczego akurat taka decyzja, a nie inna ?)

12 komentarzy:

  1. Dziękujemy za nominację!
    Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba Cię uduszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój kot ma obsesję na punkcie spania w zlewie :p blog świetny! :D post mega :)

    wmrokudostrzegamblask.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedź na pytanie 2 jest rozbrajająca doprowadziła mnie do łez.
    Pozdrawiamy K&F

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie czytało się Twoje odpowiedzi :).
    Pozdrawiam i zapraszamy do nas, będziemy zaglądać częściej do Ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację, już na nią odpowiedziałam :)
    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/p/liebster-blog-award-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję. :) Według mnie powinnaś ograniczyć emotikony. :D
    http://be-for-yourself.blogspot.com/
    http://pani-lecter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham psy! sama mam trzy yorki!!! :) super blog, zaobserwowałam :*

    http://sanxra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń