niedziela, 1 lutego 2015

DIY: Szarpak z mopa ! :D

Wszędzie teraz DIY z tym jak własnoręcznie zrobić zabawki/akcesoria i inne rzeczy dla psów. Ja czasami szyję obroże, zabawki itp. ale jeszcze nigdy nie robiłam DIY także kiedyś musi być ten pierwszy raz :D

Co będzie potrzebne ?




Mop - ja wybrałam mniejszy (na rękę) z racji tego że mój pies nie lubi wielkich zabawek :P (Kupiony z sklepie chińskim za 3,50 zł jednak kierowałam się materiałem z jakiego jest wykonany i wybrałam solidniejszy chociaż te piękne kolorki <różowy, błękitny> również chciały być szarpaczkami no ale cóż był tandetny materiał, który skończył by swój żywot po jednym dniu użytkowania)






Nitka i igła - (na zdjęciu jest pomarańczowa ale w dalszej pracy użyłam jasnego szarego ponieważ pomarańczowa nitka okazała się za cienka) 


Taśma parciana - myślę że ok. 40cm powinno wystarczyć :) (po złożeniu na pół rączka będzie miała długość 20cm) Ja przypaliłam na końcówkach żeby się nie zaczęła pruć :P




Krok 1
Odcinamy gumę (razem ze ściągaczem)


Krok 2
Zszywamy i składamy na pół


Krok 5
Zszywamy bok i spód
Krok 6
Do gotowego szarpaka wkładamy taśmę 
Krok 7
Przyszywamy taśmę do szarpaka i GOTOWE :D



Życzymy miłej zabawy :)


Ciapek w akcji (brat Lili)

10 komentarzy:

  1. Ale świetny pomysł! Niestety nie mam psa :/ A twój jest sładki ♥

    fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu muszę kupić mop i zrobić taki szarpak :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam takiego szarpaka niestety zmarł po dwóch dniach :( Izayaszowe szczęki zniszczyły jego wnętrze xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od dawna czaję się na mopa, ale nie mogę znaleźć w ładnych kolorkach! :D
    (daisy-yt.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Chętnie skorzystamy :D

    Pozdrawiam
    http://ricaoa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba skorzystam z tego DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i super, piesek ma ulubioną zabawkę ;)

    OdpowiedzUsuń