sobota, 1 sierpnia 2015

Lipcowe podsumowanie zakupowe

No kiedy jak kiedy, ale w tym miesiącu co nie co nam wpadło do psiej szafy, więc postanowiłam zrobić krótkie podsumowanie.

Zestaw ZiwiPeak- zestaw składający się z: karmy w puszce z dziczyzną, suszona powietrzem karma z jagnięciną oraz pół kości piszczelowej. Cały zestaw wygrałam w jednodniowym konkursie organizowany na facebook'u dnia 1 lipca. 

Hopka z Biedronki- hopkę upolowała moja mama jakoś na początku lipca w koszach wyprzedażowych po 5zł. 

Tunel- tunelu długo nie musiałam szukać ponieważ na aukcjach na allegro jest ich bardzo dużo w cenie już od 99zł. Średnica tunelu to 60cm a długość 5m :) 

3x Bosch Fruitees- dwa aroniowe zamówiłam w promocji 1+1 w sklepie psiabuda a trzeci jabłkowy kupiłam w stacjonarnym zoologu ponieważ była promocja. 

Zielona obroża LED- kupiłam podczas wyjazdu nad jezioro znalazłam gdzieś w sklepie ''po 5zł'' za 8,50zł. Postanowiłam ją kupić ponieważ tam bardzo dużo spacerowałyśmy dość późnymi porami a odblaskowe elementy w lesie raczej nie dawały żadnego efektu.. jednak zaraz po powrocie do domku i chęci przymiarki psu podczas regulacji popsuła się blaszka łącząca kabelki.. tak więc suma sumarum NIE POLECAMY bo ich wykonanie jest mega tandetne.

Obroża w potworki- handmade'owa obroża szyta na zamówienie od koleżanki.

Smycz i obroża od WILD WOOF- ten prześliczny komplecik dostałam do testowania, a jego recenzję już od niedawna możecie poczytać na naszym blogu tutaj.

Silikonowa tubka- kupiona w rossmannie pod koniec miesiąca w promocyjnej cenie 9,99zł. Pewnie wiele z was ją ma i wie do czego służy, ale jeśli nie to jest to tubka w której bez problemu możemy zabierać ze sobą na trening m.in. pasztet, rybę, jogurty, twarożek i inne tego typu płynne przysmaki nie brudząc sobie rąk :D !

Shampoo i Fast cleaner od Dog's Porift- te produkty również otrzymałyśmy do testów i w tym miesiącu już będziecie mogli u nas o nich poczytać. 

Piłka JW Pet Crackle Ball S- zamawiałam razem ze smaczki bosch'a w sklepie psiabuda. Do tej piłki przymierzałam się już od dłuższego czasu, ale zawsze było coś ważniejszego i zawsze brakowało pieniędzy, a po za tym wolę zamawiać więcej i zaoszczędzić przy przesyłce. W międzynarodowy dzień psa zarządzili darmową wysyłkę - nie mogłam nie skorzystać. Szarpak dorobiłam sama.

Piłka Trixie Dentafun Baseball 6,5cm- Tę piłkę znalazłam nad jeziorem gdzieś w krzakach więc taki gratis. 

Pozdrawiamy Milena&Lili

15 komentarzy:

  1. No powiem, że trochę tego jest ;D zapraszamy do nas http://czarnekudlate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow ! Czekam na recenzje :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiedz, jak sprawdza się ten tunel? Jestem ciekawa, bo cena nie wysoka ^_^
    Pozdrawiam, Kaja&Ti

    OdpowiedzUsuń
  4. biegnę do Ciebie testować tunel!

    OdpowiedzUsuń
  5. moglas mowic ze zamawiasz albo kupujesz te bosche bo też chcę :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tania hopka, u nas to juz nie ma :( Fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale szczęście miałaś z tą hopką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko, te wild woof śnią mi się po nocach, cudowne są <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle psich nowości na rynku, i jak tu przejść obojętnie? My psiarze to chyba jesteśmy jacyś psychopaci :D
    Wszystko z waszych zakupów moglibyśmy przygarnąć oprócz przeszkod :D Te by pewnie za długo nie pożyły "D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta piłka JW to coś, co chodzi za mną już od pewnego czasu, chyba w końcu przyjdzie na nią pora :D. Zielona obróżka wydawała się bardzo fajna szkoda, że okazała się niewypałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy opłaca się kupić coś droższego lepszej firmy, czy szycie i 'wbudowanie' tych kabelków jest tak samo tandetne jak w tych. Niestety nigdzie nie mogę natknąć się na recenzje tych produktów :/

      Usuń