niedziela, 1 marca 2015

First Birthday !

Nie wiem kiedy, ale minął cały rok. Jest ze mną od swojego pierwszego dnia. Pies nie był w ogóle planowany, ponieważ miał być ''kiedyś'' mój pierwszy wymarzony już sportowy, ale w sumie teraz bardzo się cieszę, że podjęłam wtedy taką decyzję a nie inną. Między innymi dlatego, że mogę uczyć się na błędach, których popełniam masę i nie ''marnuję'' sportowego psa.

2-3(?) dzień
Do bodajże 6-7 miesiąca robiłam wszystko na własną rękę miałam na prawdę małe doświadczenie jeżeli chodzi o pracę w psem i zmarnowałam ten najważniejszy czas jeżeli chodzi o m.in. zabawki :/

2-6 miesięcy
Z czasem po spacerach z innymi zaczęłam nabierać pewności i robić coś ''poważniejszego'' z psem, a to sztuczki, a to jakieś Agi, Rally-o i wreszcie nic nie wyszło. Jednak moje poglądy zmieniły się gdy Lili skończyła 8 miesięcy, wtedy coraz chętniej pracowała na nieznanym terenie co było mocnym kopem motywacyjnym :D Miałam pożyczony tunel od koleżanki i 2 hopki które zmontowałam i coś skrobałyśmy. Chodziłyśmy na spacery z innymi psiarzami, pojechałyśmy do Warszawy na DCDC, spędziłyśmy razem pierwsze święta i nowy rok, który uczciliśmy spacerkiem o północy. Na początku stycznia poszłyśmy na pierwszy dość poważny trening Agilitek i było bardzo fajnie co prawda młoda nie pokazała co potrafi bo nowe miejsce, dużo psów i strasznie uciekała z torku, ale pod koniec treningu już było okej :D i jakoś tak zleciało do 11 miesiąca. No i mamy śnieg </3

7-11 miesięcy  
Fot. m.in Anna Bronikowska, Karolina Ziemiszewska
Jak urodziny, to musiało być spotkanie z rodzeństwem :D 25.01.2015r. poszłyśmy na dwu godzinny spacer z Ciapkiem + dojście w dwie strony po 30 min to w sumie 3h spacerowania, pozowania, sztuczkowania i zabawy :D


A kilka dni po urodzinach udałyśmy się na kolejny trening Agilitek i załapałyśmy się nawet na fotki :D

Fot. Agata Szymczak
Fot. Agata Szymczak
Z ponad miesięcznym opóźnieniem nareszcie powstał filmik. Nie taki jak chciała niestety, nie udało nam ponagrywać tego co było ważniejsze no ale jest co jest :D 

1 komentarz:

  1. super filmik! A Lili aww sama słodycz w tej psince lśni <3

    OdpowiedzUsuń